Szállítási információk

munkanap 14-ig aznap aznap következő 1-2 munkanap
leadott rendelését elküldjük feldolgozásra kerül kiszállítják
Expressz gyorsan teljesítő online küldőszolgálat vagyunk, személyes átvételre, raktárból való elhozatalra logisztikai okokból nincs mód.
Mivel termékeink mind raktáron vannak, és azonnal küldhetőek, a megrendelt terméket már aznap átadjuk futárszolgálati partnerünknek, akik azt a következő munkanapon kiszállítják a megadott címre. 
A csomagok napon belüli időzítése sajnos nem kivitelezhető. A megadott emailcímre a kiszállítás napján vásárlóink kapnak a DPD futárszolgálattól egy emailt, melyben a kiszállítás idejét 1-2 órás időszakaszra szűkítik, ezzel is segítve az átvételi folyamatot.
BELFÖLDI SZÁLLÍTÁSI DÍJAK  –  ÁTTEKINTŐ TÁBLÁZAT
Rendelés értéke

átutalással, online bankkártyás fizetéssel

 utánvéttel
0 - 20 000 Ft  1 990 Ft  + 700 Ft
20 001 - 30 000 Ft  1 290 Ft  + 700 Ft
30 001 -   0 Ft  + 700 Ft 
Masszázságyak szállítási díja +2 500 Ft termékenként.
Nagyméretű termékek plusz szállítási díja a termék oldalán található.


A szállítási díjak ennél magasabb összegű díjak, melynek többletköltségét mi vállaljuk megrendelőink esetében, ám termék visszaszállításkor, és át nem vett, esetleg le nem mondott megrendelés esetén a normál összegű 2500 Ft-os csomagonkénti szállítási díjat vagyunk kénytelenek kiszámlázni.

Kérjük olyan címet adjatok meg, ahol a kiszállítás napján 8-18 óra között át is tudjátok venni a csomagot!

Bárki átveheti a csomagot, megadható munkahely, vagy szomszéd, ismerős címe is, így könnyebb és gördülékenyebb lehet a kiszállítás. A problémamentes átvétel érdekében kérjük megadni az átvevő személy pontos nevét, mobilszámát is, melyen az illető a kiszállítás napján bármikor elérhető.


KISZÁLLÍTÁS 

Szallitas
AZ ORSZÁG BÁRMELY TERÜLETÉRE, 1-2 MUNKANAPON BELÜL, KÉNYELMESEN, GYORSAN ÉRTÉKBIZTOSÍTVA, AJTÓIG KISZÁLLÍTVA
  • Munkanapokon a 14.00 óráig leadott rendeléseket már aznap átadjuk a futárszolgálatnak, akik a következő 1-2 munkanap folyamán kiszállítják a csomagot az ország bármely területére! Kétszeri kézbesítés tartozik hozzá, valamint internetes követhetőség is. A futárszolgálat emailben megküldi azt az 1 órát, amikoraz adott csomag kiszállítása megtörténik.

 
A masszázságyakat minden esetben erős, több rétegű BALNEA logós kartondobozba csomagolva, azon belül táskában, buborékos fóliával, vagy védőfóliával védve küldjük el, így igazán védetten, sérülések nélkül érkezik meg a termék. A kiegészítőket lehetőség szerint szintén kartondobozba csomagolva, többszörösen védett gondos csomagolásban küldjük el!

CSOMAG / SZÁLLÍTMÁNY ELLENŐRZÉSE

Kérjük, hogy az átvett csomagot az átvételkor mindenképpen ellenőrizd le!

A csomag hiánytalan leszállítását az átvételig vállaljuk. Szerencsére igen ritkán, mégis előfordulhat, hogy a szállítás alatt a küldemény megsérül. Mivel tőlünk új, bontatlan, sértetlen állapotban, gondosan becsomagolva kerül ki a küldemény, és a termék átvétele után a felelősséget harmadik fél, azaz a futárszolgálat viseli, nincs módunk a megérkezés után nekünk reklamálni. Átvételt követő sérülésekért, a továbbszállításokból eredő károkért már a vásárló felel!
Amennyiben a termék dobozán és csomagolásán kívülről sérülés látható, úgy az átvevő köteles haladéktalanul a futárszolgálattal a termék sérüléséről jegyzőkönyvet készíttetni, vagy az átvételt elutasíthatja. Ehhez szükséges átvételkor a futár előtt szemrevételezni a csomagot. Elképzelhető, hogy ha van is sérülés az nem érinti a beltartalmat, pláne, ha az nem hatol át a külső csomagoláson, de bebizonyosodott termék sérülés esetén a jegyzőkönyv nélküli bejelentéseket nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben az átvevő sérülten, sérülést rögzítő jegyzőkönyv nélkül mégis átveszi a terméket, úgy az esetleges sérült termékkel kapcsolatban annak a felelősségét is magára vállalja. Csak abban az esetben fogadunk el szállítási sérülést, amennyiben az a kiszállító futárszolgálat által is jegyzőkönyvezve lett, panasz esetén kérjük a jegyzőkönyv másolatának benyújtásával igazolni az átvételkor is fennállt sérülést.

Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában az átvevő nem tudja bizonyítani, hogy nem nála sérült meg a termék, nem ő ejtette le, vagy sértette meg véletlenül, ehhez szükséges egy harmadik független fél (futár) megerősítése is. A vásárló és a küldő fél felelősségét csakis ezen jegyzőkönyvvel lehet kizárni.

Mennyiségi, minőségi kifogásokat, esetleges szállítási sérülések bejelentését csak írásban tett bejelentéssel, futárszolgálati jegyzőkönyv és fényképek csatolásával fogadunk el, az info@balnea.hu e-mail címre! Amennyiben a vásárló nem kapná meg a garancialevelet, melyeket a számlával együtt a csomagban együttesen küldünk el, azt a termék átvételét követő 24 órán belül köteles jelezni felénk, ebben az esetben ezeket újraküldjük. Egyéb esetekben és a később bejelentett jótállási jegy pótlására nincs lehetőség.
Köszönjük!