Akciós termékek
További akciós termékek
Miért tőlünk?
icon pipa Kitűnő minőség és ár
icon pipa Egyedi felszereltség
icon pipa Egyéni, balnea színösszeállítások
icon pipa Egyedülállóan széles termékpaletta
icon pipa Mindig nagy, azonnali raktárkészlet
icon pipa Szállítás a következő munkanapra
icon pipa Fizetés átvételkor, vagy online
icon pipa Extra kényelmes vásárlás bármikor
icon pipa Vásárlóbarát kommunikáció
icon pipa Visszavételi garancia
 

Általános Szerződési Feltételek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI ÉS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.


A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

  1. Üzemeltetői adatok ismertetése
  2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  3. A kínált termékek kategória besorolása
  4. Rendelési információk ismertetése
  5. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  6. Rendelés lépéseinek bemutatása
  7. A megrendelt termék átvételének, házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  8. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  9. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  10. Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  11. Az elállási jog ismertetése
  12. Panaszkezelés
  13. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  14. Adatkezelési információk
  15. Csomag/szállítmány ellenőrzése



1) ÜZEMELTETŐI ADATOK
Cégnév: Balnea.hu Kft.
Székhely: 1171 Budapest, Kisvárda utca 107. (Ez a cím székhelycím, nem üzlet, a címen raktárkészletet nem tartunk, és ügyfélszolgálat nem üzemel)
Képviseli: Hegedűs Anita, ügyvezető igazgató
Adószám: 22740601-2-42
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-941447/7
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Kereskedelmi nyilvántartási szám: 2912/2011/B kiállító: Budapest Főváros XVI. kerületi Önkormányzat Okmányiroda
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-58758/2012; kiállító: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Telefonos elérhetőség: +36-30-519-0700 - Ügyfélszolgálat (munkanapokon 10 és 16 óra között elérhető, nem emelt díjas szám)
Igyekszünk a hét minden napján elérhetőek lenni vásárlóink számára, így (lehetőségeinkhez mérten) emailes kérdéseiket munkaidőn kívül is megválaszolhatjuk. Amennyiben Ügyfélszolgálatunkat nem érné el, kérjük írjon nekünk emailt.


VISSZA AZ ELEJÉRE


2) MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRÉNEK BEMUTATÁSA
A webáruházunkban megjelenített termékek online, házhoz szállítással rendelhetőek meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak Forintban értendőek, tartalmazzák a törvényben előírt Áfát, az esetleges árkedvezményt, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Szállítási díjakról bővebben a Szállítás menüpontban olvashat. Semmilyen egyéb költséget, csomagolási költséget nem számítunk fel!


VISSZA AZ ELEJÉRE
 

3) A KÍNÁLT TERMÉKEK KATEGÓRIA BESOROLÁSA

  • MASSZÁZSÁGYAK
  • MASSZÁZS SZÉKEK
  • HENGERPÁRNÁK
  • HUZATOK
  • MASSZÍROZÓ KRÉMEK, OLAJOK
  • MASSZÁZSÁGY KIEGÉSZÍTŐK
  • AKCIÓS KOMPLETT SZETTEK
  • HIGIÉNIAI TERMÉKEK
  • LÁVAKÖVES  MASSZÁZS KELLÉKEK
  • MASSZÁZSKELLÉKEK
  • PARAVÁNOK
  • THAI MASSZÁZS KELLÉKEK
  • DEKORÁCIÓ


VISSZA AZ ELEJÉRE
 

4) RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

Nálunk a vásárláshoz nem kell regisztrálnia! Nem raboljuk az idejét és megrendelését  egy oldalon keresztül is pár perc alatt akár okostelefonokról is leadhatja. Válassza az Önnek legkényelmesebbet: rendelését legegyszerűbben webáruházon keresztül adhatja le, ha szeretné megrendelését elfogadjuk emailen keresztül is, és ha ezek egyikén sincs lehetősége leadni, leadhatja megrendelését ügyfélszolgálatunknak  telefonon keresztül is.
Telefonon keresztül az alábbi telefonszámon várjuk hívását: +36-30-519-0700 (10 és 16 óra között)
Emailen keresztül az alábbi elérhetőségen várjuk levelét: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Faxon keresztül az alábbi számon várjuk levelét: +36-1-700-2067
A leggyorsabban és legegyszerűbben a Webáruházon keresztül az alábbi módon:

VISSZA AZ ELEJÉRE
 

5) A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSÁVAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
A megrendelések feldolgozása folyamatosan, hétfőtől-péntekig történik 10-14 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelések a hétvégét, vagy ünnepnapot követő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
Megrendeléskezelő rendszerünk a megadott emailcímre küldött emaillel azonnal visszaigazolja a megrendelését. Amennyiben nem kapná meg, kérjük ellenőrizze a postafiókjának telítettségét, a SPAM szűrőket, probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül (a teljesítés ideje a választott fizetési és szállítási módoktól függ). Raktáron levő, kifizetett, vagy utánvétellel küldött termékeinket rendkívül gyors megrendelés teljesítésünknek köszönhetően már a következő munkanapon kiszállítja a futárszolgálati partnerünk. Nagyon ügyelünk arra, hogy képeink a lehető legvalósághűbben adják vissza az igazán egyedi megjelenésű termékeinket. Vásárlóink  kedvére készítettük el a termékeinkről készült  forradalmi fotótechnika segítségével készült 3d körbeforgatós képeket is, mindazonáltal a  termékek adatlapján megjelenített képek a különböző monitorok és képernyők beállításaitól is függően kis mértékben eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Megrendelés lemondására a megrendelés munkanapján 14 óráig, avagy a termék futárszolgálatnak történő átadásáig van lehetőség. Ezt követően beérkezett lemondás -lévén a termékeket már átadjuk a futárszolgálatnak- már a szállítási díj felszámolásának és kifizetésének kötelezettségével jár.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

VISSZA AZ ELEJÉRE

 

6) RENDELÉS LÉPÉSEINEK BEMUTATÁSA

1. A megvásárolni kívánt terméknél kattintson a MEGVESZEM feliratra, itt látja a termék fényképét, árát a megrendelt mennyiséget

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a  BEVÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombot.

Ha megrendelését befejezte kattintson  A MEGRENDELEM feliratra

3. Itt kell kiválasztania az Önnek legmegfelelőbb SZÁLLÍTÁSI MÓDOT ÉS FIZETÉSI MÓDOT illetve megadni a SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁMLÁZÁSI ADATOKAT

4. Az adatok megadását követően a "MEGRENDELÉS" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: szetteknél a termék színét, kiszállítás napját  illetően)

5. Amennyiben a megrendelés folyamata sikeres, kapnia kell a rendszertől egy automatikus visszaigazolást. Amennyiben ezt nem kapná meg, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat, hogy leellenőrizhessük megrendelésének állapotát és a megrendelés beérkezését.

6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően Ön a megrendelt tételeket részletező, megerősítő visszaigazolást kap.

A megrendelés pontos teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges a vásárló/átvevő pontos neve, a szállítási és számlázási cím pontos megadása, és egy elérhető telefonszám. Ezek pontatlansága, hiányossága miatt nem tudjuk megrendeléseket időben teljesíteni! Megrendelését minden esetben emailben visszaigazoljuk, amennyiben ezt nem kapná meg, azt okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás automatikusan a megrendelést követő percekben meg kell, hogy történjen.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levélalapján minden költséget tartalmaz, amennyiben a megrendelő helyesen választotta ki a kívánt szállítási és fizetési módokat.

A számla és a garancia levelet, valamint ha tartozik a termékhez használati utasítás a csomag már tartalmazza.

VISSZA AZ ELEJÉRE

  

7) A MEGRENDELT TERMÉK ÁTVÉTELÉNEK, HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK, FIZETÉSÉNEK ISMERTETÉSE

Online küldőszolgálat vagyunk, így személyes átvételre rendkívül gyors megrendelésteljesítésünk miatt, valamint logisztikai okokból már nem tudunk lehetőséget biztosítani. Minden munkanap 14 óráig leadott megrendelése (amennyiben az utánvétes, online kifizetett, vagy előreutalásos fizetésű és az már jóváíródostt számlánkra) már aznap átadásra kerül DPD futárszolgálati partnerünknek, akik azt a következő napon kiszállítják a megadott címre.

KISZÁLLÍTÁS 
AZ ORSZÁG BÁRMELY TERÜLETÉRE, 1 MUNKANAP ALATT, KÉNYELMESEN, GYORSAN ÉRTÉKBIZTOSÍTVA, AJTÓIG KISZÁLLÍTVA
A terméket már a megrendelés napján átadjuk a futárszolgálati partnerünkek, akik azt a rákövetkező munkanapokon kiszállítják a megadott címre. Ez az alábbi esetekben érvényes: utánvétes fizetési mód, online bankkártyás sikeres fizetés, Paypal sikeres fizetés, illetve előreutalásos fizetés abban az esetben, ha a jóváírás 14 óráig beérkezik számlánkra. A feladásról a futárszolgálat emailben értesítést küld a megrendeléskor megadott emilcímre a kiszállítás napján, melyben a csomag azonosítóját is megkapja, így könnyen követhetővé, leinformálhatóvá válik a küldemény.
A szállítás díja 30.000 Ft-ig terjedő vásárlás esetén függetlenül a termékek számától és súlyától 990 Ft, 30.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. A szállítási díj értékbiztosítást, és többszöri kézbesítést is magában foglal. Amennyiben a kézbesítés elsőre sikertelen lenne, a futár, értesítést hagy és a csomagot előre egyeztetett időpontban újra díjmentesen kiszállítja. A kiszállítás maximum háromszori kézbesítést foglal megában, ha ez nem sikerülne a csomag visszaérkezik a feladóhoz. Fenntartjuk a jogot hogy negatív tapasztaltok miatt egyazon vásárlónál (pl. többszöri lemondott megrendelés, át nem vett megrendelés esetén)  további rendeléseket ne vegyünk fel, illetőleg kizárólag előrefizetéses formában!

Kivételes esetekben, rosszul, vagy hiányosan megadott adatok, rendkívüli készlethiány, esetleges időjárási helyzetek, vagy más előre nem látható események miatt a kiszállítás minden igyekezetünk ellenére is csúszhat, ezekért, illetőleg a rajtunk kívül álló okok miatt felelősséget nem tudunk vállalni. 
 
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

KÉSZPÉNZES FIZETÉS
utánvételes csomagszállításnál, ennek díja +300 Ft

BANKI  ELŐREUTALÁS, BANKI BEFIZETÉS
Lehetősége van K&H bankba készpénzfizetéssel a számlánkra fizetni (ez esetben azonnal megérkezik a pénz számlánkra)
Bankszámlaszám: 10401914-50526570-87711006 (K&H Bank - BALNEA.HU Kft.) vagy banki utalással küldeni a pénzt, ez esetben a különböző bankok közötti kommunikáció miatt az utalás jóváírása akár 1 munkanapot is igénybe vehet.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Oldalunkon lehetősége van azonnali bankkártyás fizetésre is a CIB bank biztonságos rendszerén keresztül, nemcsak CIB kártyával rendelkezőknek. Elfogadható minden a VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI menüpontban, a Kártyaelfogadás-nál felsorolt bankkártyatípus.

PAYPAL ONLINE FIZETÉS
Akkor ajánljuk, ha Ön már ismeri és használta ezt a világszerte népszerű online fizetési rendszert.  Ez a rendszer biztonságos nemzetközi fizető rendszer, a már Paypal rendszerében regisztrált és leellenőrzött banki kapcsolattal rendelkező ügyfelek számára használható, azonnali pénzforgalmak lebonyolítására. Már magyar nyelven is elérhető, további információt az alábbi internetes címen talál: https://www.paypal-europe.com/magyar/
A Paypal azonnali online fizetést a rendszert már ismerő vásárlóinknak ajánljuk.
 
ÁRAK, AKCIÓ
Honlapunkon és webáruházunkban feltüntetett áraink már tartalmazzák a 27% általános forgalmi adót.
Akciós áru termékeink az akciók menüpontban találhatóak, kizárólag az ott feltüntetett termékre, típusra és színre vonatkoznak, az akciós árak a feltüntetett időszakon belüli megrendelés, vásárlás esetén.


 

8) HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK, TUDNIVALÓK BEMUTATÁSA
Futárszolgálati partnerünk segítségével mi intézzük a szállítást, és Önnek rendkívül kényelmes módon futár által házhoz is viszik a megrendelt terméket, gyorsan, biztonságosan, kényelmesen érték-biztosítva az ország bármely területére.  A megrendelés pontos teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges a vásárló/átvevő pontos neve, a szállítási és számlázási cím pontos megadása, és egy elérhető telefonszám. Ezek pontatlansága, hiányossága miatt nem tudjuk megrendeléseket időben teljesíteni!
Webáruházunk megrendeléseit az DPD futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, de amennyiben Önnek kényelmesebb átveheti csomagját családtag, szomszéd vagy kolléga is. A futárszolgálat rugalmasan intézi a kézbesítést, amennyiben az elsőre nem lenne sikeres, Önnel egyeztetnek a sikeres átvétel érdekében. A megrendelt és át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!




9) FELHÍVÁS A CSOMAGOK ÁTVÉTELÉVEL KAPCSOLATOSAN
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!




10) JÓTÁLLÁSI, GARANCIÁLIS INFORMÁCIÓK, TUDNIVALÓK
Webáruházunkban kínált masszázságyainkra, 10.000 Ft feletti egyéb bútorokra fogyasztói szerződés keretében az áru átvételétől számított 12 hónapig garanciát vállalunk.
Minden megvásárolt masszázságyhoz kitöltött és lepecsételt jótállási jegyet mellékelünk, a garancia csak ezzel együtt érvényes. Munkatársaink kiemelt figyelmet fordítanak a termékekkel együtt és a csomagolásba behelyezett összes vásárlót megillető papír (számla, garanciajegy, elállási tájékoztató) együttes és hiány nélküli elküldésére. Ezekről a vásárlót a csomagolás külsején a csomagcímke mellett található matrica is figyelmezteti. Amennyiben a vásárló nem kapná meg a garanciajegyet annak hiányát személyes átvételnél azonnal, szállításnál a termék átvételétől számított 24 órán belül köteles jelezni, ebben az esetben a garanciajegyet újraküldjük. Egyéb esetekben és a később bejelentett jótállási jegy pótlására nincs lehetőség.

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Balnea.hu Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a Balnea.hu Kft jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

VISSZA AZ ELEJÉRE

 

11) PANASZKEZELÉS
Panaszt, problémát mindenképpen írásban kérünk bejelenteni, konkrét esetleírással, a vásárlást igazoló számla vagy nyugta, és a garanciajegy mellékelt másolatának elküldésével, illetve a problémáról készült fényképek csatolásával. A megadott információkat az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. vagy a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. címre küldheti el. A termék eljuttatását kizárólag az ügyfélszolgálattal történt írásos egyeztetés után juttassa el az ott megadott címre. Ha a kiszállított áru láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal.
A termékek garanciális pontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Visszaszállítás költsége a céget. Utánvéttel feladott csomagokat nem veszünk át, azokat minden esetben visszaküldjük a feladónak!
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén, vagy amennyiben a Fogyasztó a Vállalkozás álláspontjával nem ért egyet, az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:
Amennyiben a panasz a fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértésének kivizsgálására irányul, akkor a Fogyasztó a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat.
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677
Annak érdekében, hogy a Fogyasztó és a Vállalkozó közötti vitát a bírósági út igénybevétele nélkül sikerüljön megnyugtatóan rendezni, a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztónak lehetősége van arra, hogy a Budapesti Békéltető Testület eljárását kezdeményezze.Budapesti Békéltető Testület, Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131,Fax száma: (1) 488-2186,E-mail cím: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.


 VISSZA AZ ELEJÉRE



12) AZ ELÁLLÁSI JOG ISMERTETÉSE
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Fogyasztó elállási jogát az átvétel napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Ha a fogyasztó a távollevők között kötött szerződéstől eláll, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve vállalkozásnak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Amennyiben kéri a terméke visszaszállíttatását futárszolgálati partnerünk is elvégzi, kizárólag a termék állapotát megóvó és biztonságos eredeti csomagolásban, ez esetben ennek díja a termék visszaszolgáltatott árából levonásra kerül. Ha a fogyasztó eláll a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza, de a fogyasztó beleegyezése alapján más fizetési módot is alkalmazhat. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek például az alábbiak:
Kivonat a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:
A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f ) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
(2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás
A törvény további részleteinek megtekintése itt: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
VISSZA AZ ELEJÉRE

  

12) ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK MENETÉRŐL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, a termékkel elküldött űrlap segítségével postai úton, vagy e-mail-ben.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a levélpostai küldemény postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott, tértivevényes küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás pontos dátumát.
A megrendelt terméket eredeti csomagolásában, az eredeti számlát, Használati útmutató-t, eredeti garancialevelet postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza, az elállás bejelentésétől számított 14 naptári napon belül, cégünk címére. Használt, sérült, hiányos termék esetén a termék értékcsökkenéséből  fakadó kárt vásárlónak kell megtérítenie. Amennyiben vásárló nem tudja visszaszolgáltatni a termékhez tartozó termék eredeti kartondobozát, úgy az a termék értékcsökkenéséhez vezet, mely értékcsökkenés a termék árának 12 %-át teszi ki, így azt a vásárlónak kell megtérítenie. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díja (1500 Ft) a visszajuttatott összegből levonásra kerül. Amennyiben a vásárló a megrendelt terméket eredeti állapotában visszaszolgáltatja, úgy a megrendelés teljesítésével összefüggő szállítási díjat is visszautaljuk, amennyiben nem a megrendelés összes termékét szolgáltatja vissza elállás céljából, úgy az azok kiszállításához egyébként is szükséges szállítási díj nem kerül visszautalásra.
A csomag Cégünkhöz történő beérkezését követően, videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék alapos átvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
Cégünk a termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül egyéb megegyezés híján a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.


 

13) ADATKEZELÉSI INFORMÁCIÓK
Az webáruház használata során a Balnea.hu Kft.részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges (pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). Adatait védjük, Vásárlóink személyes adatait bizalmasan kezeljük.
A Balnea.hu kft. adatokat biztonságos helyen a cég saját szerverén tárolja. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Ezen adatokat a Balnea.hu Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Balnea.hu Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Balnea.hu Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülhetnek rögzítése statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama, stb.).
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Balnea.hu Kft. Általános Szerződési Feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.


 

14) CSOMAG / SZÁLLÍTMÁNY ELLENŐRZÉSE
Kérjük, hogy az átvett csomagot az átvételkor mindenképpen ellenőrizze le.
A csomag hiánytalan leszállítását az átvételig vállaljuk. Szerencsére igen ritkán, mégis előfordulhat, hogy a szállítás alatt a küldemény megsérül. Mivel tőlünk új, bontatlan, sértetlen állapotban, gondosan becsomagolva kerül ki a küldemény, és a termék átvétele után a felelősséget harmadik fél, azaz a futárszolgálat viseli, nincs módunk a megérkezés után nekünk reklamálni. Átvételt követő sérülésekért, a továbbszállításokból eredő károkért már a vásárló felel. Amennyiben a termék dobozán és csomagolásán kívülről sérülés látható, úgy az átvevő köteles haladéktalanul a futárszolgálattal a termék sérüléséről jegyzőkönyvet készíttetni, vagy az átvételt elutasíthatja. Ehhez szükséges átvételkor a futár előtt szemrevételezni a csomagot. Elképzelhető, hogy ha van is sérülés az nem érinti a beltartalmat, pláne, ha az nem hatol át a külső csomagoláson, de bebizonyosodott termék sérülés esetén a jegyzőkönyv nélküli bejelentéseket nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben az átvevő sérülten, sérülést rögzítő jegyzőkönyv nélkül mégis átveszi a terméket, úgy az esetleges sérült termékkel kapcsolatban annak a felelősségét is magára vállalja. Csak abban az esetben fogadunk el szállítási sérülést, amennyiben az a kiszállító futárszolgálat által is jegyzőkönyvezve lett, panasz esetén kérjük a jegyzőkönyv másolatának benyújtásával igazolni az átvételkor is fennállt sérülést.

Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem Ön ejtette-e le, vagy sértette meg véletlenül, ehhez szükséges egy harmadik független fél (futár) megerősítése is. A vásárló és a küldő fél felelősségét csakis ezen jegyzőkönyvvel lehet kizárni.

Mennyiségi, minőségi kifogásokat, esetleges szállítási sérülések bejelentését csak írásban tett bejelentéssel, futárszolgálati jegyzőkönyv és fényképek csatolásával fogadunk el, az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre! Amennyiben a vásárló nem kapná meg a garancialevelet, és Elállási tájékoztatót és űrlapot, melyeket a számlával együtt a csomagban együttesen küldünk el, azt a termék átvételét követő 24 órán belül köteles jelezni felénk, ebben az esetben ezeket újraküldjük. Egyéb esetekben és a később bejelentett jótállási jegy pótlására nincs lehetőség.


Ha többet vesz,
ingyen lesz
a szállítási díj
30.000 Ft- ig
csak 990 Ft
30.001 Ft-tól
0 Ft
Kérdése van?
Ajánlatot kér?

Email (0-24):
info@balnea.hu

Fax (0-24):
(+36) 1 / 700 2067

Telefon (10-16 óráig):
(+36) 30 / 519 0700
Kosár tartalma:
Az Ön kosara pillanatnyilag üres.
Nézze meg 3D-ben!
Pénz-visszafizetési garancia
Információ, rendelés
Fizetés
Szállítás
Fizessen tetszés szerint!
Átvételkor
Bankkártyával
Átutalással
PayPal
Legújabb termékek

Hasznos tudnivalók
htbutton1
htbutton2
htbutton3
htbutton4
htbutton4
Fizessen online
cib
visak